what we live for

helt okej dag

åkte in till kliniken i stan för att kolla om hästen var frisk
och det var han, YEY!
Och nu jävlar ska här tränas..

Sjukt sugen på att börja på core eller bodypump eller nått, för det borde jag väll ha tid för? eller?
Jag ahr varkligen försökt mig på det där med att sticka ut och springa, ett tag i sommras var jag faktiskt igång, meningen var att jag skulle springa slingan minst varrannan eller varje dag, under ja.. alltid tänkte jag då. men det sprack ungefär efter 3dagen, undanflykt efter undanflykt. den vanligaste blev att inte hunden kunde följa med, han är för gammal och grå
Iallafall jag skulle vilja ha den självdiciplinen att kunna göra sånt men nä. skulle vara om någon jagade mig. Någon frivillig?

föresten, sjukt stort grattis till irre-pirre som kirrade uppskrivningen idag!
OM jag längtar tills våra crousing kvällar! gonna be great!


/m

Kommentarer
Postat av: Irre-pirre

Tackskaduha!

Ja, vi hade ju kunnat cruisa imorn dårå......

Men.

2008-11-17 @ 20:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0