country boys and city girls

Ny promenerad och snart nyduschad
Det är både på gott och ont att ha föräldrarna bortresta
man får bestämma själv vilken mat man ska äta, men man måste laga den själv
hunden har dom också lämnat åt ödet, men visst är det skönt att gå ut och gå för jämnan också
det bästa av allt är att man slipper allt pappas tjat om att han ska se fotboll på tvn

efter mycket om och men har jag bestämmt mig för att stryka mig från tävlingen i sundsvall på lördag
min klass skulle börja skit sent och då blir man så otaggad, mamma är inte hemma och jag vill ha med henne på första tävlingen för terminen, jag hinner inte få någon privatträning.. osv..
Så nu får vi se vart den kvällen tar vägen någonstans istället :)

Jag har iallafall ringt till Brolöten idag, och frågat om hur det skulle bli på påsklovet
och nu är tåget bokat!
Jag är så otroligt taggad men så fruktansvärt nervös.
hoppas på det bästa

nä nu ska jag duscha sen tagga till för personaladministrations prov imorn

tjing!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0