Gästartist

Vill bara skriva och berätta för min älskade syster att jag kommer sakna henne.
För de är storasyster Zimone som gästartistar på Micaelas blogg. .

För de är ju så att jag ska lämna kära Hudik och Sverige ett tag.
Ska nämligen ner till den underbara ön Cypern och jobba där nere som Frisör i
några månader.

Vilket gör att jag lämnar min kära syster här hemma, och de känns dock lite tråkigt.
Vi har bara nu på senaste tiden kommit varandra nära och de känns hemskt bra
måste jag säga.

Såå, jag kommer sakna dej goingen.. Kom ner och hälsa på mig.

Älskar dej !

                                                                                     

Kommentarer
Postat av: micaela

jag älskar dig!

2009-04-11 @ 18:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0