I don’t know why I say the things I say, but I say them anyway.

HudiksvallsTidning idag:

" ♦ Micaela Iwarsson, Strömbackagatan 15, Hudiksvall, fyller 18 år på tisdag.
Hon jobbar som ridinstruktör på Hudiksvall's rid- & ponnyklubb och studerar på handelsprogrammet, med inriktning administration, vid Bromangymnasiet.  På fritiden umgås Micaela Iwarsson gärna med kompisar, jobbar och tävlar med sin häst. Ta studenten, körkort och resa är hennes närmaste framtidsplaner. Hon beskriver sig själv som glad, snäll och målmedveten."

Jahaja, det var som fan.
Nu har jag mycket att leva upp till, snäll? och glad?!
På med glada minen och vara snäll mot alla är det dags för nu alltså..
Kom jag inte på något bättre att skriva?
Målmedveten, okej. det kan jag faktiskt hålla med om.

Plus att mina kinder tog upp mer än halva bilden. KUL!

det är iallfall snart min tur att fylla år, och lagligt få gå ut på krogen, skriva på mina egna papper utan målmansunderskrift och vill jag får jag tillochmed ringa in på tv-ordlekar.
YEY!

Nu är det på med partyhatten och se vad min kära stad som tydligen ska vara något att hurra för har att bjuda på.

tjingeling!
/m


Kommentarer
Postat av: sis

hur gick de med att skriva natt om resan da?

haha. . ska ringa och gratta pa stora dagen iaf. .

och dricka har nere utan citron ;)

men men. . alskar dej. .

ses om nagon manad eller tva,.

2009-08-29 @ 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0