I don't play your rules I make my own

efter förra helgen sa jag bestämmt att jag bara skulle chilla hemma i helgen,
men den som känner mig rätt, vet redan att så blir det inte
helen kom med förslaget att festa, och eftersom den bruden har hamnat på latsidan så måste man ta vara på hennes fest kvällar, då dom är ganska sällsynta. synd de
alltså, ikväll ska vi till persson och så får vi se vad som händer med kvällen

idag är det bara 9 dagar tills jag och ännie åker till ayia napa
idag är det bara en månad exakt tills jag fyller 18 (WOHOO!!)
idag är det en dag förmycket som xochi har varit min på heltid och jag börjar fundera vart hans ägare håller hus och om hon är okej,. 

mattias träningen i tisdags och onsdags behövdes verkligen!
på tisdagkväll var jag nästan redo att skicka bråkstaken till delsboslakteri, så knäpp var han faktiskt
och på onsdag eftermiddag var han värd ungefär 1miljard!
vad ska man säga, ibland kan det gå fort

nu är iris, jygge och massa andra på yran och yrar och jag är avundsjuk

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0