jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din. och att dina ord i natten är det enda som når in

If you could only read my mind
You would know that I've been waiting
So long
For someone just like you


ruskigt otaggad för nyår. funderar på att vara lösningen på allas problem.
och vara nykter. blir bara problem annars.
fast det kanske det blir endå, jag vet inte
allt jag vet är att jag ahr världens bästa kompisar
skulle inte byta ut dom mot nått
tur ni har, fuckers, att jag är så snäll
snällismiccis

det visar sig iallafall, hur jag gör imorn. jag tänker iallafall dra med resten till jimmi i mellanbyn
mat och skratta åt dom som är med i lekarna
packar med kameran!
humöret tänker jag ha med mig iallafall, fylla på så det blir bakvikt med häststjärten

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0