besvikelsen på mig, ur form

long time now see, jag ber om ursäkt för det.
 
En liten update ..

Jag har praktik nästa vecka, den som tror att jag har skaffat någonstans att vara tror helt enkelt otroligt fel. Åh vad dåligt av mig! Om jag nu inte får tag i någon vart ska jag då vara i 3värdelösa veckor?
Det var då jag kom på att sitta i stallet på kontoret där.. Men efter närmare eftertanke, hur kul är egentligen det? Inte alls, nej precis.
Bara att hoppas på att min charm fångar någon stackars butik i stan. tvekssamt kanske..

Hästen är dyr just nu, så den som funderar på att undra om han är till salu kan du få ett fett nej!
Vi har varit ute och busat i skogen 3dagar i rad nu, och det gillar jag
fast kylan igår var inte att leka med asså, även alla dessa reflekser blir lite uttjatade.
Men bättre det säkra före det osäkra.
Föresten! Jag har varit och tränat för Mattias Jansson i Gnarp, vad han var bra.. En ny favorittränare kanske?
Flörta till sig lite jobb i hans stall efter skolan kanske :)

feeling goood
bara att hoppas att jag inte förstör det
som så många gånger förr..

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0