i carry your heart, i carry it in my heart

Jag har inte ridit sedan i fredags. eller jo, jag satt på han igår och skulle rida till stallet för att Ida-Marie skulle träna, det gjorde så ont i knät att gråten satt i halsen.
men jag ska bli bra nu, idag tvingade jag mig själv att lämna kryckorna hemma när jag gick ut med hunden.
Kan inte ha varit en vacker syn att se på, jag ber om ursäkt för det
ser ut som att jag försöker lära mig gå med ett protesben.

Nu har iris åkt till peace&love, och jag är allderles för avundsjuk.

nu ska jag boka cypernresa till syrran den 10augusti!!!
sen är det nog dags för att få lite sol på benen


haha, jag och thomas på midsommar, innan skadan (;

tjingeling
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0