studenten2009

Stort och större grattis till alla studenter och ett extra grattis till
iris, helen, oscar & saralena som står lite extra före alla andra
ni är grymma!!

För vi har bara ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar!!!
Heeelt sjukt igentligen, det känns som igår när man stod där och grattade 87orna liksom och trodde att det aldrig skulle bli min tur, men nu är det liksom nästa år det är våran tur att stressa som 90:orna gör nu, fixa klänning, mat, frisyrer och allt som kan tänkas. fast jag har nästan planerat allt mitt redan, baldejt är fixad och jag fick den bästa, jag vet precis hur min klänning ska se ut (om det är bra eller dåligt vet jag inte, eftersom om den inte ser ut som jag tänkt mig kommer jag dö av besvikelse), jag har frisör/sminkerska (?!)

iallafall, igen ett stort grattis att ni tagit er igenom alla dessa år!
och kan hälsa arbetslösheten välkommen!

jag saknar dig zimone
snart kommer jag
och steker med dig i cypern!



/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0