iriset




En massa iris ikväll, just gotta love it!
Det var längesen nu, så helt klart dags att styra upp
Bild 1 -  Slitna stalltjejer efter en massa hästmatning
Bild 2 -  Taggade hästtjejer showar Pinocchio på julshow, maskeradhoppning.

Det börjar låta lite oroväckande mycket häst nu, men häst är bäst. Så är det bara!

För att vara lite extra hästig så har hela lovet varit mycket häst.
Har tagit hand om Leopold åt Sara i ett par dagar, och grym häst säger jag bara
hur kul som hellst

Nu är det bestämt!
På påsklovet åker jag till Flen och Brolötens dressyrcentrum för att titta lite på vad dom håller på med där nere för att sedan skaffa lite sommarjobb där i sommar. hihihi
jag är så taggad man bara kan bli!

tjing!
/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad naaajjjjs Miccis!

Vart ligger det?

Elin Fockström hade ju en Brolöten häst.

Ponnisar och stora hästar eller?

2009-03-06 @ 10:10:26
URL: http://iriset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dessutom gör det inget att det är mycket häst, för det är bäst.

Vi är också rätt bra.

2009-03-06 @ 10:11:25
URL: http://iriset.blogg.se/
Postat av: Anonym

As najs!

Det ligger en timme från stockholm, i Flen :)

Ja dom födde upp connemaror förut, nu är det bara stora hästar där tror jag. du kan kolla på www.broloten.se trror jag det heter

häst rä bäst.

du är bäst iris

2009-03-08 @ 14:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0