keep on rockin'

helgen har varit allmänt bäst, och jag har mått hur bra som hellst.
allt var helt perkfekt, precis som det skulle vara
tills imorse..

Nu ska jag bara försöka klättra tillbaka upp igen, en fot framför den andra
Här har jag varit förut, trodde bara att det skulle vara annorlunda den här gången.


"allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är"

/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjerta.

2009-03-16 @ 21:08:40
URL: http://iriset.blogg.se/
Postat av: Jannina

Du verkar ha lite samma problem som mig?

Hitta den jag är och finna "den inre balansen"..

Puss på söting, bör ses snart!

2009-03-22 @ 15:04:44
URL: http://janninacarolina.blogg.se/
Postat av: micaela

det tror jag med

får ta en dag i taget och hoppas att jag hittar den jag borde vara snart..

det tycker jag, det var allt för längesen nu ..

2009-03-22 @ 18:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0