sliten och slut

slut som artist
fullt upp hela helgen, i fredags efter begravningen åkte jag och jobbade sen hade jag träning på kvällen
sen bar det av till Charlotte för tjej mys (:
Hela lördagen var jag i stallet och fotade på hopptävlingen (tack för att jag fick låna ditt objektiv världens bästa iris!)
sen vart det förfest hos Linnéa med några folk, as najs (:
Sen till sist, idag har jag varit och tävlat i Delsbo med lillplutten, han skötte sig så bra så och vi kammade hem en andraplats och blå rosett i hälsingecupen!
nöjd tjej.
hem igen och träna den egna hästen, programridning och taggning inför kommande helgens tävlingar
och nu har jag precis kommit hem från fodring och jour på stallet .

(Korten från förfesten hos Linnéa ligger på facebook)

Justde, Izcador blev återförenad med sin gamla hagkompis och det var längesen jag såg lyckligare kompisar
som dom for runt och lekte, och länge


Leopold i full fart

Izcador i ett glädjeskutt? haha


/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0