this is how it works

mina ögon börjar äntligen se ut som vanligt och det röda är nästan helt borta, YEY
var hos ögonläkaren igår och fick droppar och har just nu linsförbud ett tag framåt
hoppas mina nya glasögon blir klara snart!
har fått låna ett par glasögon från optikern nu, och de är nästan de fulaste jag sätt faktiskt

Idag har jag och pisken varit och tävlat i Edsbyn, vi körde på debut i kandarklasserna och där tänker jag stanna
han går grymt mycket bättre på det.
Iallafall, idag ville han inte riktigt vara med på noterna och var seg som tuggummi
men det får duga. får öka mat dosen och leta någon slags redbull dryck för hästar möjligen

Ikväll blir det att fira Lisa och två till, 18+20+20 års fest om jag inte minns helt fel
ute i via tänker vi hålla till

        

see you later alligator

/m

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj oj... Haha snygg bild, och tack än en gång för att ni kom och tom gav mig en present, verkligen inte behövligt :P

2009-05-17 @ 23:30:30
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0