every choice I made has left me here today

äntligen får jag min efterlängtade vita helg.
fast ärligt talat är det rikigt jävla tråkigt, påminn mig om det nästa gång jag gnäller om att jag borde stanna inne någon helg.
en tuff dag har jag haft iallafal, stalljobb från 06.30 imorse till någon gång runt 5.
kan säga med en liten sammanfattning att mina ben värker värre än någonsin!!

skulle ha åkt och festat ikväll med ett gäng grymt folk, men tröttheten tog över maken
och nu ångrar jag mig bittert
pappa kom hem och tog tvn av mig för fotboll.
hur schysst är det på en skala på 1-10, nä just det inge alls. fotboll är väl fan ingenting att se

nu ska jag försöka gnälla lite till
och tagga för lagtävling med sockerpillret imorn!



/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0