i will always be your soldier

Saknar emelie såhär innan jag ska kila iväg på skolan
satt och tittade på kort från den gamla goda tiden, när vi knappt kunde vara ifrån varandra över några timmar
åh vad vi hade det bra då!
Ångrar så otroligt mycket att jag aldrig kunde komma till din avskedsfest eftersom jag jobbade
Vi gjorde så mycket sjuka grejer tillsammans, simmade efter flottar i nollgradigt vatten, somnade på friskisochsvettis taket när i egentligen skulle ha jobbat, åkte iväg på mopparna mitt i natten bara för att!
Jag saknar dig emelie, och jag längtar tills du kommer hem igen!
Men jag hoppas du har det superbra i usa utan mig endå :)

PUSS!


That I will always be your soldier
I’ll be marching by your side
I’m not deserting
I’ll be there for you
Oh please please believe in this oath allegiance

Thirteen years old, lipstick and boys
I never knew how lucky I was to have you
The great teenage depression our domestc civil war
And I think back you were the one to pull me through
Yeah what it comes down to is you are the one who truely understands
Wherever you go I hope that you know that I’m at your command


/m


Kommentarer
Postat av: emelie!

GUUUUUUUUUUUUUUMMMMMAAAAn blev sa glad av att lasa detta! Saknar dig och langtar tills vi ses igen och vi ska ha skitkul nar jag kommer hem!!!!!!!!!! i will allways be ur soldier 2!

2009-09-11 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0