glöm mig aldrig, lova det. för jag kommer aldrig att glömma dig

idag har jag gjort bland det jobbigaste jag behövt gjort i hela mitt liv
har packat ihop alla izcadors saker som han ska ha med sig
och alla andra saker som jag hade i stallet
grät hela tiden
imorgon åker han, mitt hjärta
han flyttar till uppsala och till sin nya ägare Anna-Lena
det är bland det jobbigaste, att han inte kommer vara min längre
jag kan inte säga min häst.
Nu blir han någon annans
Men jag vet att han kommer få det bra
och jag vet att hon kommer älska honom
lika mycket som jag gör
Tack hjärtat för de fyra år du varit min
för allt du lärt mig
för att du varit min bästavän, du kommer alltid att vara min
det kommer aldrig finnas någon som dig
jag älskar dig




/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0