05 min bästavän

jag har faktiskt två bästavänner, dom som står mig närmast
och som vet alla mörka hemligheter om mig
så vill man veta nått sånt om mig så är det någon av dom här brudarna du ska fråga!






Natalie Hällberg Martinsson är 19år och alltså lika gammal som mig.
Natalie har jag känt i flera år, jag tror vi lärde känna varandra i åttan någon gång, genom vem eller hur minns jag inte. men vi har alltid stått varandra väldigt nära och är det något vet jag alltid att jag kan prata med henne.
Hon var med mig i turkiet förra året eller om det var för två år sedan och vi har gått igenom mycket tillsammans hon och jag.
det bästa med natalie är nog att hon är så lätt och prata med och det går inte att ha en tråkig stund med henne.
Sedan vi lärde känna varandra har det alltid varit vi liksom, och vi har aldrig klarat många dagar utan varandra!




Helen Andersson är 20år (ÄN! försök inte) och ett år äldre än mig.
Helen och jag har känt varandra jättelänge genom stallet, sedan vi var små bådatvå
och hon hjälpte till och red ponnyn vi hade några gånger, men vi började umgås på riktigt lite senare, hur vet jag inte riktigt men jag tror att jag gick i sjuan eller åttan någongång.
Vi gör allt tillsammans och har gjort mycket busigheter tillsammans hon och jag.
Helen vet nog absolut mest om mig, även de saker jag inte vill erkänna för mig själv. men hon läser mig som en öppen bok.

I have the two best friends that enyone could have!
/m

Kommentarer
Postat av: Natalie

Va fint du har skrivit.

Kram på dig min underbara vän! <3

2010-12-29 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0