07 vad är kärlek?

Gud vad svårt att definera vad kärlek är.
men jag ska göra mitt bästa.
..När man är kär i någon, då vill man leka med den personen varje dag.
nä men..

kärlek är när man känner hjärtat slå hårdare och snabbare i någons närhet,
när man känner att luften försvinner.
när man känner värmen spridas inom sig och leendet blir större.

Kärlek för mig, är det finaste som finns.
Men det finns en baksida med kärlek.
Det finns svek, det finns smärta, det finns svartsjuka.

Kärlek är det absolut finaste och underbaraste som finns,
men kärlek är även det som kan få en till tårar tusen gånger om.

men det är det värt
för jag har aldrig varit så lycklig som när jag är med robert♥

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0