"Fastän Håkan Bråkan ofta är grymmare än digerdöden, så tycker Sune om sin lillebror. Jodå Sune, tänk på när han sover!"



Jag tycker iallafall om min storasyster, fast även hon kan vara grymmare än digerdöden. Jag kan tillochmed tycka om henne även när hon är vaken.

- Håkan skulle jag kunna få titta vad du har i dina strumpor?
- Jag har väl ingenting i mina strumpor, bara tår och sånt..

baka pepparkakor är ju kul, synd att dom alltid blir så jäkla äckliga bara
helen när ska vi baka pepparkakor?

snart är det dags för förhoppningsvis lite tårta
eftersom robin fyller år idag, yey!



/m

Kommentarer
Postat av: Helen

Aldrig.. som sagt dom blir äcklig när man gör dom själv, Bara degen som är god :)

2010-12-07 @ 18:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0