I don't know why I'm still surprised

börjar känna mig som en cancerpatient eller nått
var på lab på hälsocentralen idag och skulle kolla om det är nått på mig som gör att jag gått ner så mycket
fick ta 9 rör med blodprov, hur mycket blod har en människa att tömma sig på egentligen?
ska även till allergimottagningen om några dagar, börjar tro att det kan vara något jag är allergisk mot
eftersom jag redan är allergisk mot så mycket, börjar tro att det är glutenintolerans
och nu börjar jag hoppas att det är det, så det inte är något värre.
eller att dom säger att dom inte vet vad det är, då kommer jag spåra ur

nu är det dags för möte på arbetsförmedlingen igen
prata lite utbildningar jag kanske vill gå, who knows?

/m

Kommentarer
Postat av: Z

Va glad jag blir att du kämpar på hjärtat ! Hoppas de visar nått.. Bara man vet vad de är blir de lättare. Älskar dej ska du veta !

2010-12-08 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0