How could you say you need some time to clean up the mess? The mess in your mind. But don’t you care about the mess that you just brought to me?

jag är så arg! ja det är jag. hur kan du inte förstå vad du ställer till med.
ja just det the mess that you just brought to me..
finnsinget mer att säga.
hit the road

idag var jag i Gnarp och köpte lite tyg till balklänningen
å vad bra det kommer bli!
rött som julafton som fredrik sa, så kommer jag se ut. men ja gillar't!
snyggisklänning och snyggisfärg. nu måste väl jag bi lite snygg också.. elle?

haha idag ringde en av tjejerna som jag ahr ridlektioner för mickis, 9år
och frågade om inte jag kunde komma och rida xochi (sockerpillret) imorn för han hade minsann varit dum!
nästan ramlat av hade hon sa hon, klart man ställer upp!
Såimorn bär det av mot njutis igen och pulsa i snön med lillis

Just a little bit stronger
Just a little bit wiser
Just a little less needy
And maybe I'd get there...
Just a little bit pretty
Just a little more aware
Just a little bit thinner


/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0