took my heart to the limit, and this is where i will stay

eftersom sofia har gnällt om att jag inte berättat om incidenten som hände för ett tag sen så är det bara att greppa pennan tänkte jag säga och berätta
jag stod fridfullt och fyllde på vatten i vattenkannan på stallet och så märker jag att det rinner ner vatten i ena skon, för att förhindra att jag skulle bli kall om foten släppte jag slangen i panik
med vettskrämmda hästar och en sofia som låg och kippade efter andan i allt hästbajs på golvet genom skrattattackerna flög slangen rung och jag fick mig ett ordentligt sprut i rumpan
för att komma därifrån stod jag och hoppade upp och ned, som jag med närmare eftertanke kommer på såhär i efterhand inte var så smart gjort för att ta mig därifrån

en vanlig dag i stallet
en nerbajsad gapskrattandes sofia
ett sprut i rumpan
det finns inte annat än att älska att vara hästtjej alltså

en bra dag har det varit. idag alltså
prommis i skogen med hästen och sofia, satanvad hon dyker upp överallt alltså.
pulkåkning med iris och jörgen i delsbo, på väg dit var det inte svårt att märka när man kommit rätt, möttes av att en karl var ute och köpte mat på ica med skotern nu är vi i delsbo alltså tänkte vi
fast mycket pulkåkning blev det inte av, stod och grillade korv med ett barnkalas. där platsade vi nog in ganska bra, gänget och jag.
Jörgen envisades med att han visst åkte, men det var inte mycket mer än en meter så det kan jag inte kalla åkning direkt.
Hem på stört och bio med sofia, titta nu är hon här igen! herregud jänta, såg Avatar, helt grym film faktiskt. Fast är man höjdrädd som ett as som mig så var den inte att rekomendera, blev nästan spyfärdig från gång till gång
men annars så, sjukt bra film
Sen satt vi där, hemma hos sofia med film, världensroligaste webbcamera, kebab & hotchili

en riktigt bra kväll helt enkelt!

/m

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart jag dyker upp överllt jag är ju gud och jag finns i allt ;) och det var faktisk ganska rent på golvet där jag låg :P

2010-01-17 @ 14:12:08
Postat av: Amanda

Åååå älska , de var de roligaste som hänt på länge:) Sofia och jag fick oss ett gott skratt:P

2010-01-17 @ 22:02:21
URL: http://amandawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0