Even though I know they're no good for me, It's the risk I take for the chemistry. With the bad boys always catching my eye

ensamhetens spår fick sig sitt slut igår, satt hemma och glodde in i väggen tills jag beslutade mig för att dra en sväng till Tora i hammock, hånick sak samma. satt och snackade skit som vanligt långt in på natten, så det fanns inge annat än att stanna kvar om jag inte ville besöka Hades efter att jag somnat vid ratten. och så blev det. att jag stannade alltså. måste ju förbereda oss för Polen i 3veckor ;) raaawrr

Ikväll blir det Emma Nordin med ett helgäng snygga tjejer, finns inge annat än att älska situationen. Hon tog förstaklivet av oss in i 19årsåldern och det ska vi fira käravänner. och utan utgång, plånbocken sviker.

Nu ska jag åka och kika när dressyrhästen min hopparlite, dock utan mig. turde. för min skull iallafall.

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0