I wish I could still call you a friend. I'd give anything

helt slut efter hästshowen. meen jag ahr världens snällaste häst.
med fulla läktare av folk, två ryttare på ryggen, elefantöron och en snabel struttade han runt
vinner man itne då så vet itne jag hur man gör det. och nog gjorde dom det alltid!
hihi kom och köp!



Jag ahr även hunnit med nått mer, jag syrran och helen åkte iväg till Söderhamn idag och Does it hurt?! tattoo studio. nu är det fixat och jag är galet nöjd!
gjorde itne så farligt ont som jag föreställt mig, hade en bild i huvet om att jag skulle ligga där och kämpa för att få luft genom tårarna. men nädå. gjorde lite härliga miner innan jag domnade bort, då känndes det nästan inte alls längre. säger som de andra so gjort en tatuering, när kommer nästa? :)
faast, jag ska nog inte skaffa nå fler.. inte så många iallafall. hähä
Lars Grahn gjorde både min och helens tatuering. grymt jobb tyckerja!




/m


Kommentarer
Postat av: Saralena

Fanns mycket snyggt i det inlägget duuu!!!

2010-01-08 @ 00:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0