It’s safe to say that I’m ready to let you leave

skön dag.
eftersom jag är ledig på fredagar, eller ledig och ledig, från skolan iallafall
hade jag sjukt tråkigt hemma så drog dit en sväng, möttes av brandbilar och män med dom
nån spoling hade tydligen tänt eld på en soptunna inne på handel,kul, hade inte kunnat göra det någonstans liksom
luktade helt underbart med smält plast.
Drog till stallet och jobbade rumpan av mig lite, dom har blivit så duktig tjejerna. hihi
hästen var bortlånad idag så var bara där och pussade lite pån
hämtade maria och lagade 2rätters med henne, MUMS på både henne och maten
till bellis och myste lite

kan vara bästa kvällen på länge, tack för det tjejer!

omtaggning för pulka åkning med iris och jörgen imorn
sen bio med sofia (:

jag mår bra nu, äntligen!

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0