take only what you need honey!

Håller ställningarna i våran lilla tävling, snart är det dags att sätta potatis så att säga
men inte än.. jorden måste bearbetas först (;

jaja, jullis kommer hit och hänger med mig på bockarna. Jag bara tackar och tar emot.
pubmacka och grymt sällskap.

Annars då? jo skolan går väl bra. jag hänger på så gott det går. historian är pain in the ass svårt och läraren underlättar inte. men int ä ja bitter om man ska dyka in med en norrlänskkommentar mitt på blanka dan.
Studenten då, jo du. jag är i full gång med balgrejer. Baldejten var och fixade fracken igår så vitt jag vet, själv skulle jag köpa tyg idag men blev inte mycket av emd det i det här underbara vädret. jaja, jag ahr ju mönstret jag vill ha iallafall! Så finns inget att gnälla över här inte..

Justja,jag gnällde över mitt hår förut. Det gör jag nu med men av andra anledningar. Jag lärde mig rocka med det och sen älskade jag det. sjukt snyggt faktiskt, tycker jag iallafall. och nu håller färgen på att svika och en liten vtväxt håller på att kika fram.
what to do?

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0