Alltid lär man sig väl nåt, det var väl så det skulle va

det blev inte riktgt en repris på förra midsommarn
mitt knä är helt och ledbandet är som det ska
hängde i hårte ett tag, familj och god mat
hem till helen och drack för fort, sånt man får sota för senare på kvällen
och det gjorde jag. jävlar vad jag och toagolvet är bra kompisar nu, satt där och myste en stund
hädanefter dricker jag sakta..

jag är ganska patetisk föresten
det har gått 1 natt, inte ens 2 dagar och jag saknar han redan
och då är han fortfarande i sverige


Jag tror det bor en liten hjälte i varenda liten flopp
Och jag vill hellre bli en sån, så har jag lärt mig det igen
för det finns nåt bra och stort i alla om och alla men


/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0