polen

jag langtar faktiskt till skolan eller vart som helst utom pa det hotellet jag och tora ar pa.
jag har aldrig kant mig sa fel och dum i hela mit liv.
forsta fagen stod vi over tva timmar bakom receptionen uten att nagon sa natt till ss, det roligastepa hela dagen var att nagra norska gaster sa hej till oss.
idag var vi i frukosten och jobbade roven av oss, de kunde ingen engelska och nar vi inte hade natt att gora skickade de oss till en annan restaurang dar ingen sa ens hej till oss. med graten i halsen fick vi inte ens ga hem da fast det bara var  kanske en halvtimme kvar.
de pa det andra hotellet lever livet och far i princip ga och bada nar det har trakigt. vi har inte ens fatt se poolen pa vart hotell.
Annars har vi skit kul, polen ar grymt och maten ar faktiskt hur god som helst (for att komma fran den krasnaste manniskan pa jorden), vi var ut i lordags och skakade rumpa, tills vi inte fick stanna langre. vi ar varldens skonaste gang och igar pa kvallen var vi pa 5D bio. hur bra och laskigt som helst..

den basta och varsta resan i mitt liv
fortsatter jobbardagarna sahar kommer jag bli helt forstord psykiskt

med andra jobbdagen avklarad tackar jag for mig
och onskar er idioter i skolan det sa javla daligt sa jag inte mar samre over jobbdagarna har
annars komemr ni angra att ni inte varit i polen. for satan vilket grymt land

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0