But love, it’s too hard to break. Love, ain't nothing you can take. It’s a little thing we make

pengarproblem
häst är bäst
robert nystedt
ravellisaknad
efterhängande skolarbeten
tjejerna

består min vardag av nu
det första och näst sista var itne mycket av att hurra för egentligen
det första jag sa i början av det här året var att nu jävlar ska jag hänga med i skolan
och inte ha några rester kvar att göra innan jag slutar
ja tjena, det gick ju sådär ellerhur, dumdum 

idag har jag sista provningen, eller näst sista det vet jag inte, på balklänningen
hihi, rött är sött
eftersom min turkietresa inte blir av blir jag förste kund utanför bruno's
jag tänker minsann vara neger som det var tänkt på baldagen
fusksol som inte

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0