hästelihästen

kan ju inte säga hoppehästen som iris säger,
så jag får väl säga dressyrishästen eller varför inte
grand prix hästen?
inte på den nivån kanske men det klingar ju fint

första tävlingen för i vår för mig och iz och kanske sista
eftersom han förhoppningsvis (vad säger jag?!!) säljs snart
iallafall, på lördag är det tävlingsdags i delsbo, tråkiga klasser
men lika glad är väl jag för det.
det ska komma någon tjej och titta på honom när jag tävlar så jag kommer säkert
rida som ett jävla arsel för att jag kommer bli nervös då
söndag sa nästa komma och provrida
nu börjar det bli läskigt verkligt att han verkligen ska flytta ifrån mig
ingen häst och ingen hund tjej
inte så lockande precis



sådärja, fortsätt med pluggandet micaela
ja jag ska

robert♥

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0