Du är bäst nu men du var bättre förr. Våra brister gör oss till människor

fick äntligen träffa robban ett tag, men jag gillar faktiskt att vara ifrån han en längre tid då
känns allt så mycket bättre den tiden jag får med han sen
tydligen kommer han hem igen på lördag och är hemma en hel vecka, så jag får träffa han länge :)
klart det blir mer bensinpengar eftersom jag måste åka hem och jobba och rida

jag har ju häst på heltid nu i en månad ungefär, om han klarar av att stå på ridskolan såklart
igår när nobbe kom var han jätteorolig i boxen så jag fick ta ut han och promenera lite 
så tänkte jag att jag skulle åka tillbaka till kvällsmatningen igårkväll, när jag kommer dit står han och snurrar runt och lever rövare i boxen, så ser jag att hela hans bak är blöt.
Då har han tydligen sparkat på vattenhinken.
Så åkte dit imorse för att ta ut han själv så han inte skulle dra axeln ur led å någon annan än mig
men han var som ett lamm, hihi
ikväll blir det dressyrlektion!

Nu ska jag powernapa lite innan jobbet, kämpigt att vakna tidigt

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0