I've got that glitter on my eyes. Stockings ripped all up the side. Looking sick and sexy-fied

avslutade en hektisk dag med myshäng hos världens bästa sofia,
jävlar om du flyttar ifrån mig på heltid.
vad har stockholm som inte jag har liksom?
hos mig får du också gå före kön, betala behöver du inte heller. champange kan jag också bjuda dig på lilltösen
rika miljonärskillar som bjuder kan jag ju försöka fiska fram liksom

lillamamma är på vinprovning nu, varför blir inte jag bjuden på sånt?
nån måste väl kunna dra till med nått sånt? någon? ingen? nä okej..

intervju imorgon igen, tji på dig sara.hihi. jag har två intervjuer. på två ställen tillochmed
vad händer med världen? först har jag inget alls aslänge, nu blir man dragen hit och dit.
häftigt!

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0