Just to see that smile, makes my life worthwhile

To know know know him
Is to love love
love him
And I do, I really do, and I do

Nellybus hela dagen lång, och jisses vad vi har busat
jag har ju inte mycket för mig på dagarna så kusinen frågade om
jag kunde hänga med hennes hund när hon jobbade, ochjag var inte sen att tacka ja
himla härlig jycke det där, och jag tror att jag lyckades fånga hennes hjärta lite
gullhöna
vi stack till charlotte och hennes micko och tog en promenix i det svinkalla vädret
(vem är vi att klaga tänkte jag när robban sa att det var 10-15 grader kallare där han ska vara i veckan)
tänk när det det var så kul att leka när man var liten, som hundar tycker det är kul att leka jämt och ständigt



tagga om för en ny busdag med nelly
over and out!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0