As it is, I might watch TV, cause it's nice to see people more messed up than me

Can you be everything I need you to be?
Can you protect me like a daughter?
Can you love me like a father?
Can you drink me like water?
Say I'm like the desert, just way hotter.

It's gonna be a good day, just wait and see

just one of these days, gissar jag. jag känner ofta igen mig i låtar, eller texten från olika låtar
jag har alltid varit så att om jag inte fattar en mening med en låttext fixar jag inte att lyssna, iallafall när jag är själv. när jag bara är jag. jag gillar det, bara mig.
självsäker tjej kan man ju tänka, så är det inte och har aldrig varit med mig.
men jag börjar tänka om, jag är faktiskt rätt bra jag med, när jag tänker efter finns det faktiskt folk som är mer skruvade än vad jag är, haha, rätt skönt att veta. fast jag ofta tror gott om nästan alla, alla har ju något bra, visst?
tillbaka till låttexter för att vrida på allt lite skruvat sådär, lite som mig
jag använder ofta en bit ur en låttext när jag skriver rubriker här, om hur jag känner mig eller hur någonting är just då. jag gillar det

det har varit en bra dag, lite hästar och bra folk gör så mycket
iallafall för skruvade mig



/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0