om du aldrig provat hur kan du då vara säker

städade lite i garderoben igår och kom att tänka på vart alla mina kläder har tagit vägen?
på något vänster har många av mina finaste kläder försvunnit
antingen har några av mina kompisar dem eller så har jag lyckats lämna dom på något klyftigt ställe
jag tvivlar varken på det första eller det andra faktiskt
jag är en riktig slarvmaja
jag tror ingen blir förvånad av att höra det, det är nog ingen som inte vet det heller
man kanske borde börja föra en "lånautkläderbok" så man har koll på vem som har vad
för jag har ingen aning om vem som har nått av det jag kommer på som är borta med vinden

nu ska jag snart plåta med sofia igen
den här gången ska vi fota varandra
upp till bevis om de jag tränat på att fotat fram tills nu
när jag får domen från en fotograf direkt, duger det eller inte?



en av de bästa dagarna i mitt liv med en av de bästa personerna i mitt liv
redan börjar det läskiga leendet krypa fram

/m

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag vet då en som har min kofta hemma hos sig! ;)

Puss vännen! <3

2010-10-14 @ 20:31:30
Postat av: micaela

haha jag vet, därför jag började tänka på det!

2010-10-15 @ 00:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0