det är ingen vanlig dag för det är hannas födelsedag!

godkväll!
fick i uppdrag att skriva en uppsats om alla crazy saker jag och hanna gjort under de 4 åren vi kännt varandra, fick bli en liten novell innan sömnen kommer smygande
innan vi började i samma klass hade vi aldrig träffat varandra, men vi klickade direkt på något vis
vi är rätt lika varandra ändå hon och jag
när vi tog bort vovven var hanna den första jag kunde prata med
när vi hade våran rihanna period, och hon spelade i globen
blåste vi iväg direkt!

heads down, ass up
en av de grymmaste vänner jag har
och jag är jäkligt glad att jag fick dig som classmate
puss på dig darling
ha en fortsatt timme kvar av din födelsedag!







/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0