I'm smiling but I'm dying trying not to drag my feet

jag är frisk, yey!
det finns både bra och dåliga saker med att bo ensam har jag upptäckt
jag får ha tvn för mig själv
jag får bestämma själv vad jag ska äta
ingen som gnäller på mig

men det där med maten är sämst.
är det ingen som ställer maten på bordet åt mig
blir det lätt att det inte blir någon mat för spinkiga mig
inte helt okej, jag menar ska man gå upp i vikt borde man ju äta? 
skärpning micaela!!
får skaffa matbuddies varje dag som ser till att jag äter tror jag, frivillig?

/m 

Kommentarer
Postat av: tove

ja, fy vad det är tråkigt att laga mat åt sig själv! jag behöver också matbuddies om det ska bli nån riktig måltid.

2011-02-01 @ 15:24:01
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0