the feel good drag

hur kommer det sig att en vän alltid kan få en att må så bra?
utan att egentligen inte säga något alls
eller kanske utan att ens veta det
tack iallafall saralena, du gjorde min dag.
jag har varit och hälsat på botten igen, utav dig tog jag mig tillbaka upp

idag lagade vi mat, haha, jag vet! micaela med ingredienser är aldrig en bra kombination
men jäklar vad gott det blev!
men vi tänkte inte riktigt på att vi bara blev två.. så det blev mat till en hel arme!
resterna fick bli matlådor, en till saralena, en till världens bästa storasyster och en till moi! (mig, franska?)
pasta (glutenfritt!), tomatsås, skinka och gröna bönor!
herregud vad det lät överklass! åh vad vi är braa!

föresten, jag har så himla roligt med alla bilder på mig själv
därför kommer det en till!
duger jag inte att titta på så är det dags att blunda nu!


vad liten jag ser ut föresten!
det här var första fotogrejen jag var på, för billa of sweden
gullhönan sofia
har såklart tagit alla bilderna, jag har vara grejat med dom lite. hihi

/m



Kommentarer
Postat av: Saralena

Men puss påre!

2011-02-10 @ 16:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0