12 en plats

uuuutan tvekan, stallet.
eller vilket stall som hellst egentligen
jäklar vad jag mår bra där.
speciellt när man sitter på hästryggen, helt oslagbart..
hur bra eller hur dålig det går när man tränar så är det alltid platsen jag gillar bäst
och kommer alltid göra
även fast jag inte har någon häst längre så försöker jag smyga mig till stallet så ofta jag kan
ibland bara för att känna lukten, hur kan hon? tänker kanske många,
men är man hästmänniska så är det den godaste doften som finns.
kanske inte hästbajslukten men lukten i ett stall. underbart!

ikväll är det dressyrträning, lika spännande varje gång att se vilken häst man får
nu när jag inte har en egen att ta på träning

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0