det ekar över hela staden

idag har jag redan hunnit med massor, när jag i vanliga fall brukar kliva upp typ, nu. jag skojjar inte.
jag och frida har varit på spårningskurs med nellsan, vart väldigt spännande där ett tag.
en av tjejerna som ja spår försvann. hon skulle lägga ett spår samtidigt som mig fast på andra sidan vägen, frida stod och skulle möta oss i mitten en bit bort så vi skulle veta hur långt vi skulle gå.
jag tog mina älgkliv till fridus, och vi väntade på Sarah, och väntade..
tjejen syntes inte till, hördes inte till, efter länge när vi började få sjuka bilder i huvet om vad som kunde ha hänt, gick vi och hämtade ledaren, så fick resten av gänget gå ut med en hund och leta henne.
en timme gick, ingen sarah, inget gäng.
vi fick skräckfilmsdramat i skallen, en utomjording är ju såklart enda förklaringen
en björn kanske..
får vi andsvar om alla hundarna som är kvar här om ingen kommer tillbaka, det är ju jättemånga, kommer vi orka.. osv..

efter typ 1tim 20min, ser vi sarah komma traskandes ut ur skogen, som hade gått för långt, gått åt fel håll, fram och tillbaka osv, inga tydliga björnattacksbett så vitt jag kunde se.

hon lever, gänget lever, jag och frida är nog fortfarande i chock, och lite småbesvikna att inget mer spännande hände. men nu ska vi inte vara sån!

jag har ätit, donken. big suprise! Donken och chips har skapat denna vackra kropp!
jag hae solat, och nej inte ute. fusksolat, lite brun blev jag nog, kanske, hoppas jag!

nu ska jag jobba, sen på prisutdelning för dressyrstafetten vi har haft på stallet. hoppas på vinst!
min lilla bobbsa var så duktig sååå!

hejdå, simma lugnt
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0