jag är lucy in the sky, jag är högt över molnen

i fredags blåste jag och saralena på roadtrip igen, den här gången for vi längre än ljusdag och det blev gävle!
tog oss till interpool efter många felkörningar och vi tappade hakan båda två
vilket ställe!
dansgolv, massa biljardbord, bowlinghall och hur många bord som hellst, för att inte nämna baren!
vi stod länge och funderade vart käglorna var i bowlinghallen men det var dataskärmskäglor, allt var för hightec för oss . jissesamalia!

sen åkte vi vidare och hälsade på viktor och en kompis till han
viktor är en gammalgodvän till mig och son till pappas wingman/homeboy/BFF vilket man föredrar alltså




/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0