pretty pretty please, your perfect to me

jag är nog tröttast i hela världen just nu
fast jag klev upp tidigt, för att vara mig alltså
känns som jag håller på att bli sjuk också.
vart är ljuset i tunneln liksom?

snart blire mellisjobb sen ska jag rida ikväll
full fart! eller?

sjukt kul helg förövrigt!
orkar inte lägga upp nå bilder här, jag menar jag är ju inte med på en enda så whats the point?
he he
lite jobbigt det där, att jag både älskar att knäppa korten lika mycket som jag vill vara med på dom själv
liten linslus på båda sidorna av kameran liksom
finns bilder på andra på min facebook alltså,
men vem kan vilja se dom om inte jag är med på dom är den stora frågan

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0