when it hurts so bad that you cant breath, thats how you stay alive. why didnt you, for me?

jag har inga ord. När jag tror att tårarna är slut, kommer det bara fler. Jag kan inte förstå att han är borta, min älskade vän, min älskade bobby.

han mådde så bra, i tisdags travade vi till och med. jag letar efter någon att skylla på, men det finns ingen.
Jag gissar att man måste bli slagen hårt ner till botten för att försöka ta sig upp.
Det här är tredje gången en av mina fyrbenta vänner får somna in. Nu försöker jag bara göra allt för att klara mig igenom dagarna.

Mitt älskade hjärta finns inte mera.
Den här smärtan vill jag aldrig mer känna.

Vila i frid Bobby, tack för alla fina dagar du gett mig. Hoppas vi ses igen någon gång, någonstans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0