mitt tvåtusenelva

Januari
jag tog med mig natalie och åkte slalom för första gången på 5år ungefär



februari
bestämde jag mig för att raka sidecut, storasyster var gärna med på noterna på den idén!



mars
efter att ha upptäckt att jag var glutenintolerant och att inte min kropp kunde ta upp ämnena i det jag hade ätit innan det, och efter att ha tappat 15kg fick jag kämpa som ett djur för att komma upp i vikt igen.
fick träffa allt från läkare, kuratorer till dietister.


april
följde jag med saralena och hennes familj till Vemdalen och hade det hur bra som helst!


maj
kan jag inte komma på att jag gjorde speciellt mycket, en död månad.


juni
storasyster fick hem sin lilla boxervalp Eddie från murbergets kennel


juli
egentligen slutet pp juni och början på juli, mEn jag var på peace&love för första gången i mitt liv och levde loppan, utan tvekan det roligaste jag gjort. och hade med mig världens bästa gäng tjejer


augusti
fick både jobb och lägenhet
och massor med vuxenpoäng


september
lilla bush flyttade hem till frida och mathias
jag blev 20år


oktober
begravning för jonas
min älskade bobby fick somna in
och jag blev moster åt en liten Othilia



november
fick jag hem mitt lilla gryn!
Herjabus♥


december
då föll liksom alla bitarna på plats.
jag har allt jag behöver och mycket mer.
jag har fått tillbaka gamla vänner
jag har fått något jag kämpat för i flera år utan att överdriva

ett stort tack till alla som har delat mitt år med mig
till bobby och jonas som fick lämna världen långt innan deras tid
till othilia som fick komma till världen
till herja som kommer förgylla många år åt mig framöver
till alla mina vänner och hela min familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0