murbergets kennelläger

packar för fullt för ett mycket efterlängtat lydnadsläger för alla Murbergare!
Herja vaknade tidigt och började kasta omkring hennes märgben så tror hon är lika taggad som mig!
jag är faktiskt ganska nervös! vad alla kommer tycka om henne och om vi inte tränat tillräckligt eller ligger långt efter i träning efter de andra kullsyskonen som ska dit!
Men herja är toppenduktig och vill göra mig till lags på alla sätt hon kan så det ska nog inte vara några som helst problem! :)

Återkommer med bilder från hela helgen!
min gamla räv till kamera kommer nog få ligga i hårt!


Kommentarer
Postat av: eva

Finfina Herja!

tänk så bra det gick för er i helgen :)

jag är så himla nöjd jag med, fast jag var inte så nervös innan för jag hade inga förväntningar haha, jag visste ju att jag o Hasse var alldeles omöjliga och enbart kunde bli bättre hihi. Nåväl, det var roligt att ses och att träffa fina syrran :) Hoppas vi ses igen!

2012-05-21 @ 11:18:41
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.se
Postat av: eva

Och just det, snälla vill du skicka de underbara bilderna på Hasse, och även Urban o Hasse på altanen.

så väldigt fina bilder, du är verkligen jätteduktig!!!

Min mailadress är :

[email protected]



Tack snälla!

2012-05-21 @ 11:20:16
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.se
Postat av: E

Hej! har du kvar Izcador? jag äger en häst som heter Izidor och jag tror att dom är släkt, såg en bild och dom är sjukt lika!

Svar: Hej! Nej tyvärr, han har jag sålt till en som heter AnnaLena Reske, så han bor i uppsala nu :) han är efter e. Elfenspuk u. Iztra
micaela iwarsson

2012-09-01 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0