I could drink a case of you darling, and I would still be on my feet

igår hade jag det bra, massa hästbrudar, en hel hög med pizza, kebab och godis av alla sorter man kan inte klaga precis. Jag tittade tillochmed på Idol för första gången i mitt liv. Aj justja, Calle skulle ha vunnit.

Idag var jag med irkan och tittade på lite fotboll på idrottshallen.
Dagens goda gärning har jag gjort också, skänkte 20kr till UNICEF
ine mycket att hänga i julgranen kanske, men någon stackars unge kanske jag kan hjälpa lite. eller?

Nu tror jag att hästen saknar mig hemskt mycket så där täkte jag spendera min lördagkväll. det ä inte så man kan klaga på det heller.
Känner mig ruskigt opepp på krogen faktiskt, ska försöka hålla mig till Juldan nu, som jag faktiskt köpt bijlett till idag. Hejdå pengarna liksom. what to do?
Man brukar ju säga, hade jag velat ha såhär tråkigt en lördagkväll skulle jag ha skaffat mig en pojkvän.
jag skaffade mig en häst istället så slipper jag sitta hemma och sura.

seeya
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0