and that's the way the cookie crumbles

Min kära håriga fyrbente vän har haft feber stackarn, igår fick jag inte ens gå nära honom för att han var rädd att jag skulle tvinga han och jobba, sjuk och sliten som han var. stackars liten
så han får en vilohelg nu så han får krya på sig. Passar ganska bra den här helgen eftersom matte drar på partyhatten. hihi

Igår var jag och köpte nya ridbyxor. hur snygga som hellst och med det hur dyra som hellst..
Men jag fick mina efterlängtade Pikeur ridbyxor iallafall
Nu blir det vatten och nudlar ett tag
och förhoppnignsvis lite extra lektioner för att betala av dom där

 Nu taggar vi för nya tag ikväll och hällan för andra gången den här helgen
brabrabra

tack och bock
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0