living this way

Cateterian hela dagen med hanna och linnéa.
varsågod till er som jag gett för mycket eller för lite pengar, för att jag inte kan räkna
en stor nackdel med handelsprogrammet, vara tvungen att stå där inne
men ett stort plus med detta är att allt godis och alla kakor som råkar slinka in , mums!

Nu har jag fått en beräftelse från Brolöten om påsklovet
jag åker söndag den 12e och kommer hem på torsdag den 16e YEY!
är så taggad man bara kan bli, men nervös som sjutton!
tänk om dom inte gillar mig? jag måste dra på charmen och kämpa som ett djur och hoppas på jobb i sommar
Undra hur jag ska bo medans jag är där, vad jag får göra för sysslor och äta och sådär.. fy vad nervöst.

Tilltaggningen för helgen har börjat och det blir nog Hällan för hela slanten.
Imorn ska jag kanske dit med jyrgen och kolla vad som händer
och på lördag är det krukans fest :)
hoppas det blir mycket folk bara

see you later alligator
after a while crocodile

                  

tjing!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0