alla korten på bordet

jag tycker att det är jobbigt att alla tycker att jag blivit så smal
jag tycker det är jobbigt att jag har blivit så smal
men jag vet faktiskt inte vad jag kan göra åt saken
ät är kan ju vara en bra lösning, men så lätt är det inte
inte för mig.
jag har alltid varit superliten i maten, men det är ingenting som har gjort att jag har rasat i vikt som jag har gjort
jag vet faktiskt inte vad det är som har gjort att jag har gått ner så mycket.
jag äter inte mindre än vad jag brukar göra, eller färre gånger om dagen än jag brukar
jag tränar lika mycket som jag brukar, visst jag har sålt hästen men jag rasade innan han flyttade

jag kan inte ha några byxor jag brukar kunnat ha
mina ridstövlar har blivit gigantiska i vaderna
de tuttar jag aldrig har haft kommer väl försvinna helt? vemvet

har någon några knep inte jag vet om som man går upp i vikt av?
säg inte ät mer för då kräks jag på dig

jag får helt enkelt inte i mig ner i min lilla mage, jag äter alltid tills jag blir illamående. för att ingen ska påpeka hur lite jag äter, men det gör dom endå. det tycker jag är jättejobbigt

nu har jag lagt fram allting, mer kan jag inte göra
nu är jag maktlös


/m

Kommentarer
Postat av: Bea

Testa kosttillskott, typ proteinpulver, prata med de på hälsoaffären:) jag vet hur det känns, det verkar vara helt okej att påpeka smalhet men övervikt är big no no!

2010-11-21 @ 21:32:41
Postat av: marie

Jag har egentligen inget vettigt att komma med känns det som. Vill bara skriva att jag tycker du är skitfin och du verkar vara en jättehärlig tjej! Strunta i att folk klagar på hur du ser ut/din vikt. Ofta bottnar det i att de ser att någon annan har förändrats och så är de osäkra över att de själv inte har det, oavsett vad det handlar om. Så länge du trivs med dig själv är det viktigast! Kram / Marie

2010-12-07 @ 16:58:19
URL: http://maried.tumblr.com
Postat av: nobody

du är vacker som du är, som du var och som den person du kommer att vara

2011-01-20 @ 01:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0