hej mitt vinterland?

svinkallt.
hjulen spinner på bilen.
får köra runt halva stan för att komma dit jag ska för att min pärla inte har muskler nog att ta sig upp i backarna.
och så säger folk att det här ska bli den värsta vintern?
kul!
hatar man vintern så mycket som jag gör så ska man nog inte bo i den här delen av landet gissar jag
eller vad säger du om det sofia? ;)

Igår hade vi en riktig myskväll, lagade tacos med sofia och hennes syster anna, sen drog vi och plåtade lite, inget för världen att se, avslutade kvällen med lite chips och dip hos sofia. en bra dag helt enkelt

/m

Kommentarer
Postat av: Sofia

Neeeej fyfan åker man 2,5 timme neråt i landet e de såå mkt varmare ;)

2010-11-11 @ 20:13:50
URL: http://sofiafotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0